ZAREZERWUJ NOCLEG +48 22 511 511 4 MASZ JUŻ REZERWACJĘ? +48 91 311 11 12
Witaj! Masz pytania dotyczące naszej firmy? Odpowiedzi znajdziesz poniżej.
Rezerwacji możesz dokonać na naszej stronie lub kontaktując się bezpośrednio z nami.
W celu dokonania przedłużenia pobytu skontaktuj się bezpośrednio z nami. Gwarantujemy najniższą cenę.
Warunki zmiany rezerwacji określa regulamin dostępny na naszej stronie.
Cena rezerwacji obejmuje kwotę noclegu oraz sprzątania końcowego. W przypadku chęci zarezerwowania usług dodatkowych np. parking możesz skontaktować się z nami.
Tak, sprzątanie końcowe jest wliczone w cenę.
Szczegóły znajdziesz w ofercie wybranego apartamentu.
Rezerwacji może dokonać wyłącznie osoba pełnoletnia, osoby niepełnoletnie podczas całego pobytu muszą przebywać wraz z opiekunem.
Dostępność łóżeczka możesz sprawdzić w wybranej ofercie. Zachęcamy do kontaktu z nami lub dodania dodatkowej usługi podczas dokonywania rezerwacji.
Ze względu na wysokie obłożenie naszych apartamentów, zameldowanie możliwe jest tylko w standardowych godzinach określonych w warunkach rezerwacji.
Ze względu na wysokie obłożenie naszych apartamentów, wymeldowanie możliwe jest tylko w standardowych godzinach określonych w warunkach rezerwacji.
Po godzinie check-in, określonej w warunkach rezerwacji, zameldowanie jest możliwe o każdej porze.
Zameldowanie w naszych apartamentach odbywa się samodzielnie. Zdalna recepcja jest dostępna 24/7.
Rezerwacje można opłacić online wybraną przez Ciebie metodą (m.in. karta, przelew, Google Pay, Blik, Apple Pay). Z powodu samodzielnego zameldowania nie ma możliwości dokonania opłaty na miejscu.
Pozostajemy do dyspozycji Gości podczas całego pobytu. Możliwy jest kontakt telefoniczny, mailowy przez całą dobę
Wszystkie szczegóły znajdziesz w instrukcji zameldowania, która zostanie wysłana drogą mailową, dzień przed planowanym przyjazdem, do rezerwacji w pełni opłaconych.
Instrukcje zameldowania zostaną wysłane drogą mailową, dzień przed planowanym przyjazdem, do rezerwacji w pełni opłaconych.
Jeżeli w budynku w którym znajduje się apartament świadczone są inne usługi np. siłownia, spa, basen - Gość może z nich korzystać za dodatkową opłatą dokonaną na miejscu na rzecz podmiotów świadczących te usługi.
Rezerwacje można opłacić online wybraną przez Ciebie metodą (m.in. karta, przelew).
Przelewu za rezerwacje możesz dokonać z dowolnego numeru rachunku bankowego. Pamiętaj o wpisaniu w tytule płatności numeru rezerwacji.
Warunki płatności określa regulamin rezerwacji.
W przypadku, gdy Twoja karta została odrzucona otrzymasz powiadomienie mailowe z alternatywną formą płatności.
Najczęstszym powodem odrzuconej transakcji są ustawione limity na transakcje lub brak środków.
Tak, możesz bezpłatnie anulować rezerwacje do 7 dni przed planowanym pobytem. Rezygnując później, musisz się liczyć z utratą opłaty rezerwacyjnej.
Najczęstszym powodem odwołania rezerwacji jest brak płatności, po anulacji drogą mailową otrzymasz informacje, dlaczego Twoja rezerwacja została odwołana.
Wszystkie apartamenty są w pełni wyposażone. Sprawdź szczegółowe wyposażenie i udogodnienia dla danego apartamentu w jego opisie w trakcie procesu składania rezerwacji.
Większość naszych obiektów jest przyjazna zwierzętom. Każdy pobyt ze zwierzęciem musi być zgłoszony w procesie składania rezerwacji lub kontaktując się z nami (mogą obowiązywać dodatkowe opłaty). W przypadku pobytu w apartamencie ze zwierzęciem bez wcześniejszego poinformowania - obowiązują kary umowne zgodnie z regulaminem.
Dostępność miejsca parkingowego zależy od wybranego apartamentu, szczegóły znajdziesz w ofercie.
Pościel i ręczniki są podstawowym wyposażeniem wszystkich apartamentów w ofercie.
Nie. We wszystkich naszych apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych. Goście którzy nie będą przestrzegać tej zasady zostaną ukarani karą umowną.
Nie. We wszystkich apartamentach obowiązuje zakaz organizowania imprez. Należy przestrzegać godzin ciszy nocnej oraz uszanować komfort innych. Goście którzy nie będą przestrzegać tej zasady zostaną ukarani karą umowną oraz dodatkowo ponoszą koszty mandatów karych, które mogą zostać wystawione przez Staż Miejską/Policję za zakłócanie ogólnego porządku lub ciszy nocnej.
Po stwierdzeniu, że zaginiony przedmiot został odnaleziony, może on być odesłany paczkomatem InPost.
Tak. Jeżeli Gość życzy sobie otrzymania faktury, zobowiązany jest do przesłania danych oraz numeru rezerwacji drogą mailową.
ul. Jana Sebastiana Bacha 26A
02-743 Warszawa
NIP 5213782041
REGON: 367317066
KRS: 0000678215
Zarezerwuj: +48 22 511 511 4
Masz już u nas rezerwację?
+48 91 311 11 12
Chcesz dokonać rezerwacji?
rezerwacje@renters.pl
Masz już u nas rezerwację?
zapytania@renters.pl
SZYBKIE LINKI
POMOC
NEWSLETTER