Pytania ogólne


Witaj! Masz pytania dotyczące naszej firmy? Odpowiedzi znajdziesz poniżej. 

  • W jaki sposób mogę dokonać rezerwacji?

    Rezerwacji możesz dokonać na naszej stronie lub kontaktując się bezpośrednio z nami.

  • Jak mogę dokonać przedłużenia pobytu?

    W celu dokonania przedłużenia pobytu skontaktuj się bezpośrednio z nami. Gwarantujemy najniższą cenę.

  • Chcę zmienić apartament/daty pobytu.

    Warunki zmiany rezerwacji określa regulamin dostępny na naszej stronie.

  • Czy cena rezerwacji obejmuje wszystkie opłaty?

    Cena rezerwacji obejmuje kwotę noclegu oraz sprzątania końcowego. W przypadku chęci zarezerwowania usług dodatkowych np. parking możesz skontaktować się z nami.

  • Czy sprzątanie końcowe jest wliczone w cenę rezerwacji?

    Tak, sprzątanie końcowe jest wliczone w cenę.

  • Czy jest wymagana kaucja?

    Szczegóły znajdziesz w ofercie wybranego apartamentu.

  • Czy osoba niepełnoletnia może dokonać rezerwacji?

    Rezerwacji może dokonać wyłącznie osoba pełnoletnia, osoby niepełnoletnie podczas całego pobytu muszą przebywać wraz z opiekunem.

  • Będę podróżować z małym dzieckiem. Czy w apartamencie jest dostępne łóżeczko?

    Dostępność łóżeczka możesz sprawdzić w wybranej ofercie. Zachęcamy do kontaktu z nami lub dodania dodatkowej usługi podczas dokonywania rezerwacji.

  • Czy wcześniejsze zameldowanie jest możliwe?

    Ze względu na wysokie obłożenie naszych apartamentów, zameldowanie możliwe jest tylko w standardowych godzinach określonych w warunkach rezerwacji.

  • Czy późniejsze wymeldowanie jest możliwe?

    Ze względu na wysokie obłożenie naszych apartamentów, wymeldowanie możliwe jest tylko w standardowych godzinach określonych w warunkach rezerwacji.

  • Czy można zameldować się po północy?

    Po godzinie check-in, określonej w warunkach rezerwacji, zameldowanie jest możliwe o każdej porze.

  • Czy jest recepcja na miejscu?

    Zameldowanie w naszych apartamentach odbywa się samodzielnie. Zdalna recepcja jest dostępna 24/7.

  • Czy można zapłacić na miejscu?

    Rezerwacje można opłacić online wybraną przez Ciebie metodą (m.in. karta, przelew, Google Pay, Blik, Apple Pay). Z powodu samodzielnego zameldowania nie ma możliwości dokonania opłaty na miejscu.

  • Czy jest zapewniona obsługa w trakcie pobytu?

    Pozostajemy do dyspozycji Gości podczas całego pobytu. Możliwy jest kontakt telefoniczny, mailowy przez całą dobę

  • Jak odbiorę klucze do apartamentu?

    Wszystkie szczegóły znajdziesz w instrukcji zameldowania, która zostanie wysłana drogą mailową, dzień przed planowanym przyjazdem, do rezerwacji w pełni opłaconych.

  • Kiedy otrzymam instrukcje dotyczące zameldowania?

    Instrukcje zameldowania zostaną wysłane drogą mailową, dzień przed planowanym przyjazdem, do rezerwacji w pełni opłaconych.

  • Czy na miejscu czekają mnie jeszcze jakieś opłaty dodatkowe?

    Jeżeli w budynku w którym znajduje się apartament świadczone są inne usługi np. siłownia, spa, basen - Gość może z nich korzystać za dodatkową opłatą dokonaną na miejscu na rzecz podmiotów świadczących te usługi.

  • Jak mogę opłacić rezerwacje?

    Rezerwacje można opłacić online wybraną przez Ciebie metodą (m.in. karta, przelew).

  • Czy za rezerwacje może zapłacić znajomy lub dalszy członek rodziny?

    Przelewu za rezerwacje możesz dokonać z dowolnego numeru rachunku bankowego. Pamiętaj o wpisaniu w tytule płatności numeru rezerwacji.

  • W jakim czasie muszę uregulować opłatę za rezerwacje? Czy całość muszę opłacić od razu?

    Warunki płatności określa regulamin rezerwacji.

  • Moja karta została odrzucona, jak mogę zapłacić za rezerwacje?

    W przypadku, gdy Twoja karta została odrzucona otrzymasz powiadomienie mailowe z alternatywną formą płatności.

  • Dlaczego moja karta została odrzucona?

    Najczęstszym powodem odrzuconej transakcji są ustawione limity na transakcje lub brak środków.

  • Czy mogę odwołać rezerwację, gdzie znajdę zasady anulacji?

    Tak, możesz bezpłatnie anulować rezerwacje do 7 dni przed planowanym pobytem. Rezygnując później, musisz się liczyć z utratą opłaty rezerwacyjnej.

  • Dlaczego moja rezerwacja została odwołana?

    Najczęstszym powodem odwołania rezerwacji jest brak płatności, po anulacji drogą mailową otrzymasz informacje, dlaczego Twoja rezerwacja została odwołana.

  • Jak wyposażony jest apartament i jakie posiada udogodnienia?

    Wszystkie apartamenty są w pełni wyposażone. Sprawdź szczegółowe wyposażenie i udogodnienia dla danego apartamentu w jego opisie w trakcie procesu składania rezerwacji.

  • Czy zwierzęta są akceptowane?

    Większość naszych obiektów jest przyjazna zwierzętom. Każdy pobyt ze zwierzęciem musi być zgłoszony w procesie składania rezerwacji lub kontaktując się z nami (mogą obowiązywać dodatkowe opłaty). W przypadku pobytu w apartamencie ze zwierzęciem bez wcześniejszego poinformowania - obowiązują kary umowne zgodnie z regulaminem.

  • Czy apartament posiada prywatne miejsce parkingowe?

    Dostępność miejsca parkingowego zależy od wybranego apartamentu, szczegóły znajdziesz w ofercie.

  • Czy apartament ma na wyposażeniu pościel i ręczniki?

    Pościel i ręczniki są podstawowym wyposażeniem wszystkich apartamentów w ofercie.

  • Czy w apartamentach można palić papierosy?

    Nie. We wszystkich naszych apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych. Goście którzy nie będą przestrzegać tej zasady zostaną ukarani karą umowną.

  • Czy w apartamentach można organizować imprezy?

    Nie. We wszystkich apartamentach obowiązuje zakaz organizowania imprez. Należy przestrzegać godzin ciszy nocnej oraz uszanować komfort innych. Goście którzy nie będą przestrzegać tej zasady zostaną ukarani karą umowną oraz dodatkowo ponoszą koszty mandatów karych, które mogą zostać wystawione przez Staż Miejską/Policję za zakłócanie ogólnego porządku lub ciszy nocnej.

  • Zostawiłem coś w pokoju, w jaki sposób mogę odzyskać swoją własność?

    Po stwierdzeniu, że zaginiony przedmiot został odnaleziony, może on być odesłany paczkomatem InPost.

  • Czy można otrzymać fakturę za pobyt?

    Tak. Jeżeli Gość życzy sobie otrzymania faktury, zobowiązany jest do przesłania danych oraz numeru rezerwacji drogą mailową.

Share by: